Meest gestelde vragen

Ik heb een storing aan mijn lichtinstallatie gemeld, wanneer kan ik antwoord verwachten?

Wij nemen binnen 24 uur contact met u op om een afspraak te maken voor het verhelpen van de storing. Bij spoedstoringen zullen wij binnen 24 tot 48 uur de storing proberen te verhelpen.

Ik heb een offerte opgevraagd, wanneer kan ik deze verwachten?

Wij streven er naar om u binnen 24 uur te laten weten wanneer u de gevraagde offerte kunt verwachten. Houdt echter rekening met een doorlooptijd van ca. 2 weken voordat u de offerte in uw bezit heeft.

Kunt u mij meer informatie verschaffen over LED verlichting, en de voordelen daarvan?

Op onze website vindt u de nodige informatie over LED verlichting en de voordelen die dit met zich mee brengt. Wilt u een afspraak in plannen? Neem dan contact op.

Ik heb een opdracht gegeven voor het uitvoeren van werkzaamheden aan mijn lichtinstallatie, wat kan ik verwachten?

Wanneer wij een opdracht hebben ontvangen voor het verrichten van werkzaamheden aan uw lichtinstallatie, dan gaan wij meteen voor u aan de slag! Onze orderadministratie toetst de opdracht aan hetgeen er is verkocht en stuurt de diverse afdelingen binnen het bedrijf aan: u ontvangt een opdrachtbevestiging, technische tekeningen worden gemaakt, materialen worden ingekocht en uitvoeringsplannen worden opgesteld. Dit hele proces neemt ca. 6 tot 8 weken in beslag. Tegen het einde van deze 6 tot 8 weken nemen wij contact met u op om de werkzaamheden in te plannen en uit te voeren.

Ⓒ Copyright Oostendorp Nederland BV 2017 - Site ontwerp & development door Media Scheppers